Nabídka krátkodobého pronájmu obecního sálu
Obec Vysoké Pole nabízí k pronájmu obecní sál ve Vysokém Poli, kapacita 120 osob. Využití pro kulturní akce, společenské akce, rodinné akce, pohřby, výstavy, valné hromady apod.
Sál je napojen na Obecní hostinec, kde je možno po dohodě s provozovatelem hostince zajistit občerstvení.
Provozní řád pro uživatele obecního sálu ve Vysokém Poli
Tento provozní řád je bezvýhradně závazný pro všechny návštěvníky a uživatele obecního sálu. Vlastníkem a provozovatelem obecního sálu je Obec Vysoké Pole. Odpovědná osoba za provoz obecního sálu je osoba pověřená zastupitelstvem obce.
Povinnost dodržovat ustanovení Provozního řádu vzniká v okamžiku vstupu do obecního sálu a jeho
přilehlých prostor.
Za děti a mládež do 18 let nesou plnou zodpovědnost jejich rodiče. Pro děti do 15 let je bez doprovodu rodičů nebo osoby starší 18 let vstup zakázán.
I.
Postup zájemce a provozovatele před konáním akce
Zájemce o pronájem včas nahlásí a dohodne termín pořádání akce alespoň s desetidenním předstihem s obcí Vysoké Pole.
Pořadatelé pravidelných kulturních akcí (místní zájmové organizace) závazně nahlásí a rezervují si termíny svých akcí na následující rok.
Pořadatel se před konáním akce s obecním úřadem dohodne na době převzetí prostor a majetku.
Hlavní pořadatel prohlédne před převzetím sálu společně se správcem sál, předsálí, chodbu, sociální
zařízení a společně provedou záznam o skutečném stavu.
Zodpovědné osoby za předání sálu : Stružková Věra tel.: 774 213 221
Dále hlavní pořadatel spolu se správcem sálu zapíše stav elektroměru a plynoměru.
Převzetí sálu a počáteční stav měřidel energií potvrdí pořadatel v protokolu o převzetí a předání obecního sálu.
Po skončení akce hlavní pořadatel se správcem sálu provedou záznam o stavu jednotlivých prostor, uvedou zjištěné závady, odepíší stav měřidel energií, což potvrdí svými podpisy.
Za škody způsobené na zařízení sálu, chodby a sociálním zařízení v době od převzetí sálu před zahájením akce do odchodu posledního návštěvníka zodpovídá pořadatel.
Mimo společných prostor po otvírací dobu pohostinství zodpovídají společně, po zavírací době odpovídá pořadatel akce.
Případné škody uhradí pořadatel pronajímateli do 14 dnů ode dne konání akce dle ocenění, které dohodnou obec Vysoké Pole a uživatel současně s vyúčtováním celé akce.
Při převzetí prostor obecního sálu a přilehlých prostor je pořadatel seznámen s umístěním hasicích přístrojů, únikových východů, požárními předpisy a tímto provozním řádem, kterými je povinen se při akci řídit.
II.
Práva a povinnosti pořadatele při průběhu akce
Zodpovědná osoba a pořadatelé odpovídají při vlastní akci za pořádek a její důstojný průběh, aby
nedocházelo k porušování právního řádu České republiky, jedná-li se o akci neveřejnou také za zabránění vstupu nepovolaných osob.
Pořadatel je povinen dbát na dodržování zákazu kouření ve všech prostorách obecního sálu.
U akcí pořádaných obcí Vysoké Pole za dodržení zákazu kouření zodpovídá zodpovědná osoba.
Dodržovat zákaz přibíjení výzdoby, reklam a jiných předmětu ve všech pronajatých prostorách. Porušení tohoto zákazu bude posuzováno jako způsobení škody.
Používání WC výhradně v KD.
Vlastník objektu obec Vysoké Pole nezodpovídá za škody vzniklé pořadateli při konání akce, např. na zařízení, které není majetkem obce.
Pořadatel je povinen dodržovat bezpečnostní předpisy, umožnit vstup kontrolním orgánům a řídit se pokyny správce sálu, který bude provádět dohled při akcích cizích organizací.
Za pořádek kolem obecního sálu a hospody v době konání pořádané akce odpovídá pořadatel.
III.
Povinnosti pořadatele po skončení akce
Po skončení akce zajistí pořadatel vyklizení sálu, hrubý úklid a odchází z budovy jako poslední.
Po skončení akce pořadatel zodpovídá za řádné uzavření užívaných prostor (dveře, okna), vypnutí světel, spotřebičů a zamezení možnosti vzniku škod z nedbalosti.
Nadměrné znečištění pronajatých prostor uvnitř a venkovních prostor před obecním domem (např. zvratky) odstraní pořadatel akce.
Po skončení akce je pořadatel povinen do 15,00 hodin následujícího dne předat nájemní prostory zpět
správci sálu, přičemž oznámí případné zjištěné závady.
O vzniklých škodách sepíše se zástupcem obecního úřadu protokol a obec Vysoké Pole stanoví na jeho základě výši škody.
Za škody vzniklé v průběhu akce na budově obecního domu, zařízení a movitém majetku odpovídá
zodpovědná osoba provozovatele, uvedená na žádosti.
Jde-li o akci organizace, zodpovídá prostřednictvím organizace, kterou zastupuje.
Zjištěné škody budou uplatňovány a následně vymáhány s fotografickou dokumentací na pořadateli, a to do 3 pracovních dnů po skončení pořádané akce.
Pořadatel je povinen tyto škody buď odstranit, nebo nahradit finančně, a to nejpozději do 5 pracovních dnů od obdržení výzvy obce Vysoké Pole.
Odstraněním škody se rozumí pořízení nové věci, nebo oprava tak, aby byla věc uvedena do původního stavu.
Při hrubém porušení povinností pořadatele akce v průběhu převzetí prostor, konání akce, předání prostor a pozdní úhradě se cena za pronájem prostor zvyšuje o 50 %.
IV.
Úhrada za pronájem a služby
Úhrada za pronájem a služby (dle přiloženého ceníku) bude provedena na základě faktury vystavené Obcí Vysoké Pole.
Splatnost poplatku je vždy po ukončení akce a předání prostor poskytovatelem akce zpět vlastníkovi,
v hotovosti na obecním úřadě ve Vysokém Poli, nebo na účet obce u ČS, č.ú.1406137319/0800 a to nejpozději do sedmi dnů po skončení akce.
V.
Ostatní ustanovení
Instalace výzdoby a reklam je možná pouze po domluvě se správcem sálu. Odstranění výzdoby a reklam musí zajistit pořadatel na svůj náklad ekologicky nezávadným způsobem.
Pro výzdobu je třeba upřednostnit reklamní panely samostatně stojící.
Zakazuje se přibíjení dalších úchytek do zděných konstrukcí, obložení, oken a dveří.
Tento provozní řád obecního sálu nepředpokládá pořádání akcí ve dvou po sobě následujících dnech.
Doporučená periodicita pořádaných akcí je 1 × za 7 dnů. Výjimka z tohoto ustanovení musí být dohodnuta se správcem sálu předem.
Déle je pronajímatel seznámen ze strany provozovatele pohostinství při konzumaci vlastních alkoholických nápojů prokázat původ (pěstitelská pálenice, účtenka)
Přílohou provozního řádu je ceník za pronájem sálu a protokol o převzetí a předání sálu.
Změny a úpravy cen jsou v kompetenci zastupitelstva obce Vysoké Pole.
VI.
Další důležitá telefonní čísla
Záchranná služba 155
Policie 158
Hasiči 150
Tísňová linka 112
VII.
Účinnost provozního řádu
Účinnost tohoto provozního řádu je stanovena ode dne jeho schválení na zasedání zastupitelstva obce Vysoké Pole č.j. 4/2023 ze dne 20.4.2023.
Ve Vysokém Poli dne
21.4.2023
………………………………. ……………………………………….
Josef Zicha, starosta obce Michal Barcuch, místostarosta obce
Příloha provozního řádu
Ceník za pronájem sálu v Kč včetně DPH :
Doba trvání akce
pátek - neděle
Kulturní, společenské, rodinné akce …………. 5 000 Kč + spotřeba energie dle odpočtu x aktuální cena dodavatele
Pro občany Vysokého Pole …………………. 3 500 Kč + spotřeba energie dle odpočtu x aktuální cena dodavatele
rezervace za každý den před termínem ……… 500 Kč / den
Hostina po pohřbu ………………………………… 500 Kč + spotřeba energie dle odpočtu x aktuální cena dodavatele
Poplatek za uzavření zadní zahrádky ………….. 500 Kč
Praní a žehlení ubrusů – 20 ks v ceně sálu
Ubrus velký navíc ………………………………… 30 Kč / ks
Nádobí – v ceně sálu. Rozbité nádobí se platí.
Zábava, kulturní a společenské akce pořádané složkami obce zdarma.
(Základní a Mateřská škola Vysoké Pole, Obecní úřad Vysoké Pole, SDH Vysoké Pole, Myslivecké sdružení Vysoké Pole)
K nájmu budou připočteny ceny za energie:
Topná sezóna ………………… aktuální cena dodavatele
Elektrická energie …………… aktuální cena dodavatele
Vodné ………………………….. aktuální cena dodavatele







